خانه » دوره های دیپلم » دیپلم گرافیک رایانه
مجتمع آموزشی حرفه آموزان شیراز
گرافیک در حرفه آموزان شیراز

دیپلم گرافیک رایانه

دیپلم گرافیک یکی از رشته‌های مهارتی هنر در مجموعه هشتم مهارت شاخه کاردانش آموزش و پرورش است. این دوره برابر ۴۲٫۵ واحد درسی از نوع مهارت بوده و دارای ارزش کاربردی و هنری ویژه‌ای است.

دیپلم گرافیکدیپلم گرافیک

در رشته دیپلم گرافیک کامپیوتری دانش آموزان با اصول طراحی گرافیکی سیاه و سفید و رنگی، کار با کامپیوتر، تایپ و گرافیک رایانه آشنا شده و با اتکا بر دانش مبانی هنرهای تجسمی، رنگ شناسی، آشنایی با اینترنت، نظارت چاپ، فرم بندی و لیتوگرافی توانایی طراحی سربرگ، کارت ویزیت، کاتالوگ، بروشور، پوستر و طراحی جلد کتاب، صفحه بندی نشریات و تسلط بر نرم افزارهای گرافیکی مرتبط را خواهند داشت.

هر کدام از مهارت های دیپلم گرافیک شامل آزمون های کتبی و عملی بوده و گرفتن حداقل نمره قبولی در این مهارت ها (حداقل نمره کتبی ۱۰ و حداقل نمره عملی ۱۴) الزامی می باشد. البته ۵ نمره کلاسی توسط حرفه آموزان  در صورت شرکت در کلاس ها برای دانش پذیران منظور می گردد؛ بدین ترتیب قبولی کتبی در هریک از مهارت ها با گرفتن نمره ۵ و قبولی عملی نیز با گرفتن نمره ۹ امکان پذیر خواهد بود.

دیپلم گرافیک یکی از پر مخاطب ترین دیپلم های وزارت ارشاد بوده و به علت طرح درس روشنی که دارد از درصد قبولی بسیار بالایی بین هنرآموزان برخوردار است؛ به نحوی که میزان قبولی در رشته دیپلم گرافیک حدود ۹۵% تخمین زده می شود.

افرادی که در دیپلم گرافیک ثبت نام می کنند باید علاوه بر مطالعه جزوات و نمونه سوالات، اطلاعات مختصری از راهبری کامپیوتر و استفاده از نرم افزارهای ورد و فتوشاپ داشته باشند. بدین ترتیب می توان از قبولی در رشته دیپلم گرافیک اطمینان خاطر داشت.

درصورتی که به رشته ی دیپلم گرافیک علاقه مند هستید پیشنهاد ما به شما گذراندن این دوره و اخذ دیپلم گرافیک می باشد.

کاربرد شغلی:

تمامی دفاتر تبلیغاتی، لیتوگرافی‌ ها، چاپخانه‌ ها ، نشریات و مجلات

گواهینامه:

ارائه دیپلم کامپیوتر از سازمان آموزش و پرورش و گواهینامه‏ های معتبر از سازمان فنی و حرفه‏ای کشور

 

مدت دوره:

مدت دوره‏ها از ۵ تا ۹ ماه می‏باشد.

دروس اختصاصی ارائه شده در این دوره شامل موارد زیر است

  1. طراحی گرافیکی سیاه و سفید
  2. طراحی گرافیکی رنگی
  3. کاربر رایانه
  4. تایپ رایانه ای
  5. گرافیک رایانه ای
مجتمع آموزشی حرفه آموزان شیراز

درباره liam

x

این مطالب را نیز ببینید!

دوره آموزشی اکسل در مجتمع آموزشی حرفه آموزان شیراز

اکسل کاربردی بازار کار

دوره اکسل با مدت زمان ۱۰ ساعت و با شهریه ۵۰ هزار تومان در مجتمع آموزشی حرفه آموزان شیراز برگزار میشود از اینکه قصد دارید دوره آموزشی اکسل را در مجتمع آموزشی حرفه آموزان شیراز ثبت نام کنید از شما متشکریم. ما برای وقت و هزینه شما احترام زیادی قائل ...

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به حرفه آموزان شیراز است طراح محمد لیاقت